torsdag 20 januari 2011

Första veckan!

Snart är första veckan på "nya livet" förbi.
I Måndags var jag ju som sagt på Informationsmöte på morgonen.
Fick träffa min Eng -lärare och sen åkte jag hem.
På Måndagkväll var jag på Tenton och körde Shake It ...
Tisdag bestod av Adm-plugg hela dagen och den första Engelskalektionen på eftermiddagen.
Vi fick göra ett prov som jag antar att vi ska prata om idag, det visar väl ungefär om man är helt tappad, lite tappad eller grym :P
Ska åka ner till pappa på kontoret nu och plugga adm, tänkte han skulle få hjälpa mig lite innan jag har eng-lektion kl 1420.

Igår hade jag min första inskolning på Ica Mariehem och det gick då över förväntan måste jag säga!
Skulle nog få en egen kassa redan på Fredag ... Hihi.
Fick även arbkläder, anställningsbevis och schema! Yeaah! NU kör vi !


Känner att detta kommer bi så jäkla kanon!!!
Synd att jag missar innebandygrejjset på lördag men funderar starkt på att åka med till IKEA den 13.
Längtar nästan lite tills imorgon när jag skall jobba hela dagen, det är en liten prövning mot mig själv varje gång det kommer en kund, spännande att se om jag klarar av det ;)


Hoppas på att bli klar med alla Admuppgifter idag så jag slipper plugga så mycket under helgen och kan känna lugnet imorgon på jobbet eftersom jag jobbar hela långa dagen 730-16.
På Lördag ska vi nämligen på Allstar och kika Modo-Timrå kl 16, ett helt gäng. Äta och dricka gott resten av kvällen antar jag !


Inga kommentarer: