torsdag 26 november 2009

Äntligen helg?

Snart iallafall.

Imorgonbitti hade jag tänkt försöka ta mig till Tenton kl 7 och köra spinning. Vi får allt de hur det går, nu när jag tittar på klockan inser jag att det nog kan bli nästintill omöjligt ;). Men jag ska försöka!

Börjar lite tidigare på jobbet imorgon för vi ska ha Advetsfika för hela huset (Barnens Hus, Buketten och Boom. Sen efter jobbet ska jag direkt på stan och plaza för att äta världens godaste hamburgare med dryck för 59kr. Vi blir nog några st tror jag.

Efter det tror jag vi ska gå på Allastar och kolla på IDOL. Jag jobbar ju helgen så det blir inge alkohol för min del men jag ser fram emot en trevlig Fredagkväll ändå :)

Nu måste jag packa en liten väska, eftersom jag ska duscha på Tenton och sen förhoppningsvis ha på mig någonting finare än mina jobbkläder, både på morgonen och efter jobbet!


Gonatt!

Inga kommentarer: