onsdag 25 november 2009

Duktig har jag varit idag på min lediga dag!


Fick min sovmorgon som jag hade längtat efter.

Jag och Magnus klev upp efter 11, åt frukost och sen åkte vi runt lite här på Ersboda.

Rusta, Jula m.m. Köpte en till ljusslinga som vi ska utomhus och julgranslampor. Hittade ingen trädgårdbelysning (lampor att sätta i rabatten).


Sen har jag varit på stan resten av dagen, fick en ny Mixer på ClaesOhlson efter min gick sönder första gången vi använda den, köpte lite julgransbollar när jag lix var där.

Sen fick jag även ett sms från Kii igår om att det var 20% på allt efter kl 17. Så jag ska slog till på min klänning som jag pratade om igår, den får VILA, fanns även på Kii och vart helt plötsligt mer värd när den vart 20% billigare.


Även fixat några julklappar också. Känns som jag har fått allting gjort som jag behövde göra.

Tvätta bilen stod också på listan men det han jag inte, plus att det är nog inte så lönt i detta skitväder.


Var på Bodyline och köpte ett Startkit med ID-Smink för mina presentkort som jag samlat på mig under åren. Ska bli spännande och se om det är SÅ bra som alla säger.


Hälsade på Johanna på jobbet också, kändes som 100år sedan vi sågs senast. Är så sugen på att haka med henne på fest på Lördag men eftersom jag jobbar Söndag + P-Möte+Julbord med jobbet så tror jag nog att det är säkrast att hålla sig nykter i helgen :)


Jag är lite stressad så ni får ursäkta om det blev lite mycket info på samma gång ;)


Har precis tryckt i mig en Tacos-Tub fullt med gotta på och ska slänga på min träningskläderna innan jag hämtar upp Lisa och åker på Tenton för BP och Spinning.


Träffade Erik och Bränna på vägen till bilen, dom skulle på Popquize, vilket så klart lät mycket mer lockande än TENTON, men jag har redan bokat plus att jag har lovat Lisa så det är väll bäst att jag tränar istället.

Inga kommentarer: