torsdag 2 juni 2011

Ett litet uppehåll!

Upptäckte just att jag inte har uppdaterat bloggen på över en vecka.
Illa illa illa.

Förra veckan var väldigt fullspäckad och även helgen som tillbringades på Ängarna hela Fredag och Lördag samt väldigt mycket sömn på Söndag.
NU har jag äntligen kommit igång med Datorkursen och det flyter på riktigt bra. Har lämnat in 3 uppgifter hittils och fått bra betyg på alla så det känns himla bra.
Ska fortsätta plugga ECDL hela dagen idag också efter solen håller sig borta vilket jag tycker är skönt så jag får någonting gjort !

Var på Intervju för utbildningen i Måndag och det gick kanonbra det också. Går ju inte att påverka så vida jag kommer IN eller inte men jag hoppas så klart på det bästa. Ska nog åka på Information för en liknande utbildning och även söka till den som ett andra handsval men jag vill absolut komma in på den första, både för att den verkar roligare + att den andra är i övik :/

Vi har även köpt nya utemöbler och nu är det endast en ny grill som saknas och lite mer målning runt fönster så är altanen nog hela färdig!


Bjuder på lite bilder från helgen!











Underställ, mössa, vantar, halsduk, tjocktröjja, paraply, regnkläder.

Trots det tråkiga och kalla vädret hade vi superlyckad helg som vanligt !

Inga kommentarer: