torsdag 9 juni 2011

Torsdag och 26,5 grader!

Att sova när det är ca 30 grader varmt i sovrummet och ungefär 17 grader ute och vindstilla är inte det lättaste. Vaknade kl 10 imorrse och kände mig helt död. Fick även M*** när jag klev upp så det kan ju också förklara lite varför jag kände mig så trött.

Ska egentligen inte ha det förrän nästa helg så vet inte vad som är fel. Känns iof skönt att få det nu istället med tanke på att jag ska bort nästa helg och det vore skönt att slippa då.

Han i princip bara gå till tvättis en sväng, fixa frukost och prata i telefonen sen var klockan helt plötsligt 12 och jag åkte ner på stan för att hämta mina betyg samt köpa detta.









Nu tänkte jag sätta mig i solen en timme sen blir det lite mat innan jag åker på utbildningsinformation kl 16.
Direkt efter de åker vi till Umeå GK för 18 frääsha hål!
ÄLSKAR Sommar, sol och ledighet :)

Jag undrar lite, NÄR ska man hinna plugga, äta en riktigt middag, städa och tvätta när det är detta väder och man hänger ute i solen eller på golfbanan i princip varje dag?! :)
 Får helt enkelt ta det den dagen regnet behagar komma, vilket jag hoppas blir aldrig !!!


Inga kommentarer: