onsdag 24 november 2010

Onsdagsledig!

Har sprungit fram och tillbaka till tvättstugan hela dagen i hopp om att det skulle vara ledigt, men icke!

Hade varit skönt att sluppit tvätta ikväll mellan 20-23. Men så blir det ändå och nu har jag precis varit och slängt in dom första två maskinerna.

Mannen har somnat i soffan och tror att han håller på att bli sjuk... Håller tummarna för att han slipper de!
Onsdag idag vilket betyder att jag har varit ledig. Fick mig en liten sovmorgon imorrse innan jag gick över till mamma för lite fika och sen för att bära hem lite julgrejjor som jag hade i hennes förråd.
Har pyntat litegranna men är inte klar än. Var en sväng ner på stan för att hämta ut en biljett och lämnade igen lite kakel.


Jag knep den allra sista biljetten!

Kan ni förstå att det är ett helt år kvar innan det är dags för Glada Hudik Teatern att besöka Umeå.
Dom spelar både Tisdag, Onsdag och Torsdag och alla tre dagarna är redan slutsålda!!!


Inga kommentarer: