onsdag 17 november 2010

Vilken bomb!

Varit på Vårdcentralen och Sjukhuset idag.
Först Vaccinerat mig mot influensan och sedan på sjukan för att ta prov samt boka tid hos en ny magläkare!

Fattar ni vilket avigt springande det är på detta sjukhus och aldrig får man svar  på saker och ting!
Fick haffa Dietisten idag på Vårdcentralen, eftersom hon fortfarande inte ringt mig och det skulle hon ha gjort den 15 FÖRRA Månaden!

Jaja nog om de, åkte förbi stan en sväng för att hämta mitt Newbody-sockpaket och för att gå p Claes Ohlsson. Kan meddela att CH glömde jag helt bort och kom på det i denna skrivande stund... Helt sjukt hur mycket och ofta jag glömmer bort saker.

Har fått mitt NintendoGameCube sålt för ynka 700 kr , men vad hjälper de när jag möts av en räkning på TRETUSENKRONOR från rörmockare, vad hände med att det inte alls skulle kosta i princip någonting enligt honom ??? Får ringa imorgon och fråga va fan han har gjort för att det ska kosta så mkt!

Har även betalat av köket samt kaklingen idag så nu ekar det på mitt sparkonto. Men förhoppningsvis ska det inte ta allt för länge innan vi betalt av alltihop!

NU ska jag ta mig i kragen och åka på Tenton för att köra mina knäövningar och sedan får jag se om jag stannar på spinningen oxå.

Inga kommentarer: