tisdag 2 november 2010

Tröttmössa!

Eftersom det var en himla lång dag i Lördags och vi inte kom hem förrän närmare 05 på morgonen så förstår jag att jag var himla trött på Söndagen men tyckte ändå det var väldigt märkligt att jag var SÅÅ död som jag verkligen var ... Ni vet, man känner som skillnad på bakistrött och allmänt död?!

Igår morrse vart jag ju påmind om att det var dags för den röda veckan = svaret på varför jag varit så DÖD.
Jag får fruktansvärd mensverk, känns nästan som jag får feber och jag är tröttare än vanligt dom första 2-3 dagarna sen brukar det gå över.
Så på Söndagkväll och Igårkväll somnade jag innan 21... Undrar just hur länge jag orkar hålla mig vaken ikväll, för idag på jobbet har jag mest varit som en zoombie.

Har precis slängt i mig lite middag (han aldrig äta idag på jobbet) och ska byta om och åka iväg till RehabCenter ... Träffa Bernt Kalla och sen efteråt åker jag och pappa till Obbola för att kika DM match.
Ersboda Div 1 - Obbola Div 2 (Herrar).

Ledig imorgon åh FY FAN så skönt! Tömma det sista i köket sen tänker jag inte göra ett nedrans jotta mer...
Fixa lördagsoutfit möjligtvis!

Inga kommentarer: