fredag 24 december 2010

Årets bäste Julhälsning so far.

Detta blir min julklapp till er mina nära och kära eftersom min plånbok får mig att svilja svära.
Årets slut står och knackar på vår dörr men på Nyår så ska det festas som aldrig förr.
Tidigare år så brukar jag har rabblat vad jag er hade velat ge men när jag ser på et alla så är det bara kärlek jag kan se.
Vem behöver klappar då man har världens bästa gäng? Iofs så hade det inte suttit fel med en karl i min säng.
Men det viktigaste är inte vad jag får, det är snarare vilka mina vänner som vid min sida står.
Och ni mina vänner ni är tio i topp! Jag bryr mig inte om att dom fleesta av er har snopp!

Under 2010 så är det mycket som har hänt, fan vilket tråkigt år det hade varit om jag inte er hade känt. Klassikern, förhållanden, träning och plugg. I år har vi inte legat på latsidan ett dugg. God Jul och Gott Nytt år mina fina, nu festar vi så hårt att mellandagarna blir en pina!


Klockren Julhälsning från en av mina vänner!


Inga kommentarer: