onsdag 8 december 2010

Hmm...

Jag vet att jag borde blogga oftare men jag har lixom ingenting att skriva om.
Blir bara samma sak varje dag, vecka efter vecka. Det händer inte så mycket mer spännande faktiskt...

Färgade håret hemma här i veckan efter att jag insett att jag har ej har råd att gå till frisören. Skulle verkligen behöva klippa håret också men det får helt enkelt vänta :/

Är ledig idag iallafall, vilket är himlarns skönt. Ska röjja undan lite här hemma sedan åka ut på Strömpilen ...igen.
Bl.a måste jag lämna igen en julklapp till min sambo som han fick för sig att köpa själv istället, samtidigt som jag ska köpa julklapp åt pappa.
Blir nog att besöka några fler affärer också och göra bort någon fler julis.
Skulle även behöva hitta saker åt mig själv som jag kan önska . Folk tjatar ;)

SKa försöka pallra mig till Tenton ikväll, om inte annat för att köra ett benpass.
Var hos Sjukgymnasten igår igen och fick några nya övningar för knäet samt beställde ett riktigt knäskydd.

Hoppas jag hinner göra bort dom flesta julklapparna idag för sedan jobbar jag ända tills nästa Onsdag och det skulle ju vara skönt att kanske få vara hemma en dag, utan några måsten!

Skulle även behöva sola denna bleka kropp men vi får la se om den saken.


Håller tummarna för min vän som ska
besöka skräckens läkare.
Huvva. Men de gick nog bra! Puss!







Bjuder på några bilder från lördagens födelsedagsförfest hemma hos Jocke och Emma!


Inga kommentarer: