söndag 19 december 2010

Skön helg!

Har haft helt ledig helg äntligen efter 3 helgers jobb :P
Hade såklart helst av allt velat tillbringa den i
Prag med tjejerna för att fira Ägos 25:a men så blev det ju inte ! :(

I Fredags fick jag iallafall äntligen äta mina efterlängtade uppstekta pannkakor till middag.
Vi såg filmen Bröderna Karlsson (jätterolig men himla frustrerande) och sedan somnade vi gott inte allt för sent.

Igår började vi morgonen med en mysfrukost i sängen framför Tv:n innan vi begav oss ner på stan.
Lite klädshopping , en fika på Paus, (helt värdelöst) lite mer shopping, TacoBuffé
på Balder, BIO - Due Date (helt okej). Därefter en sväng förbi Haga för Robinsonfinal med vänner.

Somnade gjorde jag gott till en film på Tv:n vid 00 tiden.

Har provat kläderna jag köpt igår och måste lämna igen två av sakerna, byxorna är det massor med hål i och koftan inser jag ju nu att jag aldrig någonsin kommer att använda.

Ska åka förbi stan en sväng innan jag åker till Tenton kl 14 för att träna mitt knä och sen köra Bodypump45 kl 15:00.

kl 17 är det Innebandy som gäller. Umeå City´s herrar har match och efter de kanske det blir utemat igen, vi får la se!

Btw: Den 17 januari är det jag som sätter mig i skolbänken igen!

Inga kommentarer: