fredag 24 december 2010

Självaste Julafton!

Efter jag slutat jobbet igår packade vi bilen och åkte direkt till Nordmaling.
Dumpade alla grejjor hos pappa samt käkade middag innan vi åkte ner för att ha Uppersittarkväll med några vänner. Inga miljonvinster blev det den här gången heller :/
Jag var så otroligt trött så jag trodde jag skulle somna redan efter bara någon timme men jag höll ut till nästan tolv!

Nu har jag precis klivit upp medans Magnus fortfarande ligger på övervåningen och sover och pappa ligger i soffan och sover. Roligt sällskap såhär på Julaftonsmorgonen :P

Kan även meddela att här "uppe på Levar" är det 25,9 grader !!!!!



Tänkte ta mig lite frukost nu innan jag bör hoppa in i duschen och göra mig redo för dagen.
Förstå hur nyfiken jag är på alla julklapparna som ligger överallt, jag är nog värre än dom flesta barn skulle jag gissa ! :P

Blir att fira i Örnsköldsvik för mig och pappa och sen åker jag nog förbi Fam. Brömster en sväng ikväll.

GOD JUL på er alla!

Inga kommentarer: