fredag 1 juli 2011

Första sommarmånaden är redan slut!

Varför är det då att sommaren alltid springer förbi medans vintern alltid känns så himla lång?
Hoppas bara att värmen och finvädret tänker stanna över våran sena semester, V 30-33 !

Golf Golf och åter Golf är något vi sysselsätter oss med nästan varenda dag. Känns tammefan i hela kroppen men OJ så roligt det är. Går lixom inte att hålla sig borta från banan.
Idag däremot tror jag vi ska skippa det. Måste göra lite ärenden både i och utanför hemmet istället.

Plugga ska jag först göra tills Magnus kommer hem från jobbet och jag tackar gudarna för att solen inte tittar fram idag oxå. Är så svårt att sitta inne och plugga då!

Igår var vi och såg Transformers 3D och som vanligt med dessa filmer så var den K U N G !
Första gången som jag såg i 3D oxå, himla häftigt! :P

I helgen är det Brännboll Masters för grabbarna och för mig är det jobb som gäller Lördag-Tisdag!
Ska nog ändå smita till gänget på Lördagkväll efter jobbet och joina bubbelbadet !

På Onsdag åker vi ju till Göteborg och stannar till Måndsgkv. WEDDING för min Älskade Agatha på Lördagen är den största anledningen till att vi åker!! HON SKA FUCKING GIFTA SIG!!! Wiiiho!

Lisseberg, uteservering, goda vänner (som man inte träffar så ofta), shopping och masssa buuuus!


Inga kommentarer: