onsdag 6 juli 2011

GÖTEBORG!

Idag åker vi till göteborg. Planet går kl 15 och Magnus slutar kl 14 så det blir lite tajt att hinna till incheckningen men det hoppas jag att vi skall göra!
Imorgon är tanken att vi ska gå på  Lisseberg och sen gå ut på kvällen. Eftersom Bröllopet är på Lördag vill vi absolut ICKET festa på Fredag!

Sist vi var där var jag lite nojjig över vilka karuseller jag kunde åka och inte eftersom det är en "hjärtesymbol" med ett kryss över på i princip alla. Imorrse ringde min läkare och sa att det inte var någon fara och jag kan åka precis vad jag vill ! Wiiihooo. (Betyder dock inte att jag kommer våga) men jag KAN om jag VILL ;)





Vi tvingade Magnus att sitta längst fram! ;)

Fick även M imorrse vilket är jävligt störande att det ska komma när man åker bort, men ändå skönt att det kommer redan idag så jag förhoppningsvis inte behöver ha ont och vara så trött mer än idag och kanske imorgon förmiddag!

När vi kommer hem jobbar jag nästan varje dag i två veckor sen har jag S E M E S T E R i 4 veckor tillsammans med Magnus och halva gänget! Börjar semestern med en helg i Nordmaling för Marknad och partajj sen är tanken att vi skall spela golffestivalen, jag magnus bränna och pappa i 4 dagar .

Efter det var väll tanken en husvagnssemester med ännu mer golf på schemat men vi får se hur det blir. Behöver ju en husvagn först och främst! :)


Inga kommentarer: