torsdag 14 juli 2011

L E S S !

Fan vad less jag är nu. Kan ju för fan inte GÅ! Gaaaah!
Känns iaf lite bättre idag så jag hoppas det är på bättringsvägen men vad vet man!

Har ju inte kunnat jobba på hela veckan och misstänker att jag inte kommer kunna jobba i helgen heller vilket SUGER fetmycke! Jag har ju knappt jobbat något i Juni och nu skulle jag jobba ganska mkt i två veckor åsså händer detta! Hur ska jag klara mig ekonomiskt lixom :P

Kontot ekar ju redan så det är räcker! Haha.

En annan sak som stör minst lika mycket är att jag INTE kan spela golf och jag vill spela golf. NU NU NU genast!

Ska iallafall försöka plugga/göra klart min sista uppgift idag så jag kan slappna av hela sen från skolan!

Göteborg var awesome och jag säger det igen. DÄR skulle jag lätt kunna bo !!!

Uppdatering med bilder och dylikt kommer.... Håll ut bara! :)

Inga kommentarer: