måndag 18 juli 2011

Sista veckan!

Det är sista veckan för oss innan vi går på semester!
Känns inte för mig eftersom jag först var i götet 6 dagar och sedan har varit hemma hela förra veckan och förmodligen blir hemma i veckan också. Har iaf sjukanmält mig Tisdag och Onsdag till att börja med.

Känns ju mycket bättre i ljumsken såklart, jag behöver inga kryckor längre men jag kan varken sitta eller stå normalt, utan måste göra någonting därimellan. Kan gå men inte med ett rakt ben, då känns det som en liten kvin åker runt i ljumsken!

Pillar på med lite övningar och försöker gå så ofta som möjligt eftersom det bästa "medicinen" är att blodcirkulationen kommer igång. Jag vill ju verkligen att detta skall bli mycket bättre innan helgen och framförallt nästa vecka när det är tänkt att vi ska spela golf Tis-Fre (Golf-festival).

Till råga på allt så har jag dessutom fått svinont i halsen. Inte så konstigt eftersom Magnus varit/är sjuk men jag hoppas då att jag slipper febran, hostan och snorigheten som han har haft!

Igår var det den 17/7, alltså sista dagen på min distanskurs och jag skickade in min sista uppgift i Lördags så nu har jag.. Hmm. Sommarlov?! :)

Känns förjävligt att jag inte har kunnat jobba dom här två veckorna som planerat!
Vet inte riktigt vad jag ska leva på under semestern men det får väll lösa sig på någe vis.

Planen är att vi ska hyra en husvagn och åka söderut V31. Jag, Magnus, Bränna, Erik å kanske någon fler.
Spela mkt golf och bara ta dagen som den kommer och se vad vi hittar på!
Hoppas Hoppas Hoppas det blir av!


Btw. Pappa fyllde år veckan när vi var i götet, Magnus fyller år imorgon och StoreBror på Fredag.

Tips tack???


Inga kommentarer: