onsdag 24 augusti 2011

Tillbaka!

Det märks på bloggen att jag har haft ganska fullt upp hela "semestern".
Inte ett enda inlägg sedan jag skrev någon dag innan vi skulle börja våran ledighet på fyra veckor.

Det blev aldrig någon husvagnssemester för oss i sommar utan vi har golfat ihjäl oss på Umeå GK och sen har jag och Magnus varit till Turkiet, Alanya en vecka innan vi började jobba.
Kändes mer värt att golfa gratis och åka utomlands istället för pengarna :)

Bildbomb från sommaren finns på min Facebook, orkar inte lägga upp massa bilder här för det tar så mycket längre tid.

Jag skulle jobba i Måndags, igår och på Fredag men har fått någonting i min mage (som vanligt) sen vi kom hem från turkiet. Lämnade in prov idag så jag vet inte än om det bara är magen som vägrar fungera eller om jag faktiskt fått någon bakterie, men som det ser ut nu blir det inge jobb för mig på Fredag. Hoppas dock att den ordnar upp sig innan så jag kan jobba. Behööööver jobba!

På Lördag ska vi på Dop/Middag/Fest hela kvällen lång och då vill jag ju absolut inte vara dålig.

Nästa vecka jobbar jag ingenting enligt mitt schema och Måndagen efter börjar jag skolan igen.

Idag är andra dagen i rad som jag bara sitter inne eftersom jag springer på toa stup i kvarten men jag har fått endel gjort och alldeles nyss bakade jag en ostglasstårta som just nu står i frysen!

Spännande och se vad det blir för något av den!



Inga kommentarer: