tisdag 30 augusti 2011

Det är inte mycket jag sysselsätter mig med på dagarna, springer mest runt i lägenheten och plockar eller sitta vid datorn och surfar runt eller spelar betapet :P
Idag har jag iallafall äntligen skrivit in mig på CSN´s hemsida igen så möjligtvis tar det inte allför länge innan första studiemedlet dimper ner på kontot.

Imorgon ska jag försöka pallra mig på stan, behöver fixa lite småsaker inför skolstart.
Har inte köpt mig ett nytt klädesplagg eller någonting annat för den delen på princip hela sommaren så det skulle vara kul om jag kunde hitta något fint oxå.

Idag har jag iaf tvättat mina sminkborsar för första gången å FY vad äckliga dom var.
Ska försöka bli bättre på de hädan efter.

Undrar dock om det är dags att skaffa nya när dom börjar lossa strån hela tiden,
Någon som vet??



Tvättade mina i balsam och syntetborstarna i diskmedel!


Inga kommentarer: