tisdag 30 augusti 2011

Trååååk.


Imorgon har jag bestämt mig för att magen ska vara bra och jag ska åka ner på stan en sväng innan jag ska på jobbet och inventera kl 18.
Hoppas verkligen att det ska gå bra. Behöver både på rusta, coop och stan.

Magnus kom hem och åt och åkte direkt iväg på golfklubben vid fyra tiden för att sedan åka på innebandy träning kl 19.
Visade sig att träningen var flyttat till 21 så dom åkte tillbaka till golfbanan och fördrev tiden och kommer nu hem skiiitsent istället.

Så störande, hade dom vetat att träningen var flyttat hade vi ju åkt och golfat tillsammans istället och sen hade jag tagit bilen hem medans han hade kunnat åka med någon annan hem efter träningen. Skiiit tycker jag som jag så sjukt tråkigt och känner mig helt handikappad utan bil :P

Ska lägga mig i soffan och kika på film nu, måste göra mig någonting att äta också eftersom det blev en tidig middag är jag såklart hungrig igen.

Kan även berätta att vi såg en Svensk/dans film igår som heter Hämnden, med Mikael Persbarnt.
Mycket bra film. Rekommenderar den varmt för er som inte redan har sett den !!!



Han är Mannen alltså!


Inga kommentarer: