torsdag 25 augusti 2011

Torsdag!

Jag har aldrig någonsin varit en person som brukar baka. Inte hemma iallafall. När jag jobbade på Caféet så bakade man ju i princip varje dag men efter jag slutat där har jag inte fortsatt hemma heller.
Igårkväll hade jag dock himla tråkigt och fick ett supergott recept av AnnaP som jag gjorde.


Ostglasstårta med Apelsinkrokant!

Den hade inte hunnit stelna innan vi skulle lägga oss igårkväll så vi får provasmaka den idag/ikväll istället!





Nu på morgonen har jag äntligen tagit fram min Externa hårdisk som jag fick i födelsedagspresent så nu kan jag känna lugnet ifall datorn skulle gå sönder. Alla bilder ligger i säkert försvar på denna!





En liten bild på våran förut väldigt stökiga och överfulla byrålåda!
Nu ser man ju t o m botten av den!
:)


1 kommentar:

Anja sa...

Skönt att göra bort sådant som man annars bara går och tänker på att "det där borde jag..." :)

skulle ni till nordmaling i helgen föresten? när?