fredag 2 april 2010

Äntligen Ledigheeet!

När man jobbar på ett Café som jag gör, som dessutom ligger i samma hus som Barnens Hus så är man inte van att få vara ledig så himla ofta eftersom Barnens Hus i princip alltid öppet PLUS att jag också jobbar varannan helg.
Därför är det extra skönt nu när jag ska få vara ledig tre hela dagar och endast jobba 5 timmar på Måndag :) :)

Tänkte passa på att lägga upp några bilder som jag pratat om tidigare...




Lite fest Lördag 27/3





Mina nya par skor inför sommaren

Stl 34 på sandalerna och stl 35 på tygskorna
Alla fyra inköpta på nya skoaffären här på Ersboda, Skohuset.




Samt några födelsedagspresenter

 Uppsättning av skåpet i Vardagsrummet samt en dimmer i hallen av bror.
Tre jättefina ljuslyktor med blockljus och grus i turkost av mina arbetskamrater.
En jättefin vit salladsskål av mina två Chefer.



Inga kommentarer: