onsdag 14 april 2010

Ledig Onsdag!

Låter som att jag kommer vara ledig varje onsdag nu framöver istället för varannan.
Känns skönt, har dock ingen aning om varför ... ?
Jag som egentligen älskar att jobba Onsdagar, Tisdagar är ju en mindre plåga.
Skönt ska det bli iallafall, slipper jobba 7 dagar i rad och att vara ledig mitt på veckan är väll alltid härligt.

Idag har jag endel måsten, men ingenting jag måste gå utanför dörren för att fixa... hoppas jag!

Ska börja med att packa upp tvätten och dammsuga. Sen måste jag även sätta mig vid datorn och alla skolpapper, OM jag nu har funderat på att plugga till hösten måste jag ju faktiskt söka någonting, sista dagen är ju imorgon!

Ikväll ska jag ut och äta med Mor och Bror på Angelini, sedan ska vi på IDUN och kolla på Afterdark (julklapp). Hoppas att min mage har bestämt sig för att må bra innan dess, annars vettitusan hur jag ska lösa de ??

Inga kommentarer: