onsdag 14 april 2010

Underbara ledighet!

Helgen blev superlyckad. Jag, Magnus och Markus åkte ner redan på Fredagkväll efter jobbet, parkerade oss i pappas hus som var ledigt och åkte därefter på fest . Egentligen var det ju tänkt att själva "huvudfesten" skulle bli av på Lördagen, men jag tror nästan att "dricka några öl"- på Fredagen vart huvudfesten istället.




Sjukt roligt hade vi, förfest, pub, efterfest till 06 på morgonen.
Markus "smartast" Häggsröm tyckte att en smart idé vore att gena över en stoor stoor fotbollsplan istället för att gå runt, ..."för det var ju ändå inte så mkt snö kvar"...?

På mig gick snön upp till midjan, och även om jag är kort så var då fan inte dom andra tre så mycket torrare innan vi var över. Slutade såklart med att alla frös OCH var dyngsura innan vi ens hade tagit oss halvvägs, men jävlar, roligt hade vi !!!

Vi köpte en Dooleys till Roger som han fick på Lördagen... såhär i efterhand vet jag inte om det var så smart med tanke på att han sov innan kl 23 ;). Men gott vare.

Tåls att tilläggas att på Söndag när vi skulle åka hem och körde förbi denna stoora fotbollsplan som vi så glatt hade plumsat över , såg att den DÅ var plogad !!! :P

Inga kommentarer: