onsdag 14 april 2010

Tiden går för fort...

... av någon anledning så går tiden så fruktansvärt sakta när man är på jobbet och när man väl har EN dag ledigt så hinner man knappt med hälften av man hade tänkt, why??

Jag har iallafall storstädat hela lägenheten, damtorkat, damsugit och torkat golven, samt gjort en rejäl rensning i badrummet och på diverse andra ställen.
Har precis gjort mig klar och sitter just nu och väntar på att min bror ska hämta upp mig.
Jag, han och mamma ska nämligen ner på Angelini och äta middag sedan gå vidare till IDUN för att kolla på Afterdark ikväll. Ser fram emot magrutorna jag förmodligen kommer ha när jag kommer hem :)



 Imorgon är sista dagen att söka in till UNI också, måste sätta mig med de ikväll eller imorgon efter jobbet. Tror ju dock inte jag ska gå där, utan isf söka en Yrkesutbildning istället men vi får se...

ciao!

Inga kommentarer: