torsdag 1 april 2010

Oj vilken vecka...

Vet inte vad det har berott på, om det är omställningen av klockan som fortfarande spökar eller vad det är.
Men jag har gått och lagt mig mellan 20-22 varje dag den här veckan och varit tröttare än tröttast VARJE dag ändå. Upptagen har jag varit mest hela tiden och därför inte heller hunnit blogga eller sitta vid datorn överhuvudtaget.

Igår efter jobbet var jag och Magnus och shoppade loss på ÖB , Systemet och Coop inför Lördagens fest. Hoppas verkligen vi fick med allting för jag har ingen lust att måsta göra någonting idag efter jobbet.
Vill bara hem och soova !

Har lite bilder bla från festen i Lördags och på alla (läs 5) par skor som jag har lyckats shoppa den senaste veckan.... SÅ farligt är det inte för summan för ALLA dessa skor ligger på ungefär 1200 kr tillsammans. Så jag skämms faktiskt inte ens ;)

Men det får bli senare för nu ska jag slänga på mig lite smink och sedan bege mig till jobbet, sista dagen innan treeeee dagars ledighet. Dessutom stänger vi även en timme tidigare idag och jobbar kortdag på Måndag!


Inga kommentarer: