måndag 5 september 2011

Första dagen!

Första dagen i skolan är bortgjord och det var en dag av mycket info.
Info, info, info. Tur vi fick en pärm där allting står, det var himla mycket att ta in i mitt stackars huvud som fortfarande snurrar, pupillerna är fortfarande stora och min blick är inte okej ?! :(

Ringde Vårdis imorrse men självklart var jourläkaren jag träffade i Fredags ledig och min riktiga läkare på semester hela denna vecka. Hoppas på ett telefonsamtal imorgon som kan ge mig någon hjälp på något vis.
En akuttid hade varit bra!

Magnus kom hem från jobbet och vände lika snabbt, Golfbanan lockade som vanligt och hade jag inte varit så hängig hade jag mer än gärna följt med!

Ska boka tvättid, laga mat och läsa igenom CSN-papperna. Det är det enda jag behöver göra idag!

0900 imorgon ska klassen träffas i oömma kläder. Undrar vad vi ska hitta på hela dagen ...



Inga kommentarer: