torsdag 8 september 2011

Ledig!

Såhär brukar det se ut ungefär... jaa. Varje kväll!
Magnus somnar alltid ;)












Idag har jag varit förbi på jobbet en sväng och pratat med chefen. Blir inget jobb i helgen :(
Jag bara seeer hur pengarna jag behöver inte kommer att infinna sig på mitt konto men det finns inte så mycket jag kan göra åt de. Magen är som den är och det verkar inte spela någon roll vad jag försöker med.
Sjukvården är ju inte kända för att vara speciellt snabba heller så det är bara att fortsätta vänta...

Efter middagen ska jag iallafall åka ner på stan, hittade två fina plagg på HM ersboda som inte fanns i min stl men som jag hoppas finns på HM City. Sedan klockan 1930 är det äntligen dags för att se
Glada Hudik Teatern. Sålde ju min biljett till pappa för några veckor sedan så så jag slipper gå ensam och ska istället gå tillsammans med några arbetskollegor. Vi fick nämligen gratis biljetter via jobbet!



Känner på mig att jag kommer vika mig av skratt !


Inga kommentarer: