tisdag 13 september 2011

Sjutk trött!

Min klocka är ställd på 0650, och då går den dessutom för fort!

Finns nog inte ord som kan beskriva hur fruktansvärt trött jag är när det ringer. Igår tror jag att jag satt och gäspade hela dagen i skolan och ändå försöker jag gå isäng där vid 23 iallafall.
Problemet är nog att det alltid är Criminal Minds då som jag inte vill missa, särskillt svårt när jag är aldrig är trött när jag går isäng också.

Ämnet vi läser i skolan just nu är Projektmetodik. Idag ska vi jobba med våra grupper och jag hoppas verkligen att vi får ett bra uppdrag!
Tenta om 2 veckor, jag känner att jag vill klara den ;)

Magnus och Pappa spelar andra delen av Golftävlingen idag. Igår vart dom 3a och Magnus vann en splitternydriver på en separat drivertävling. Men det är idag det gäller, eftersom båda dagarna läggs ihop på något konstigt sätt. Igår blev dom 3a så dom ligger väldigt bra till!

GO GO GO GO!

Längtar tills ikväll när han kommer hem och jag slipper sova ensam inatt! Wiiiho!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina! Som ja sa tidigare är jag fortfarande SJUKT TRÖTT på att se denna sida på din blogg nu.
En liten uppdatering kan du väl göra så att vi får se nåt annat iaf. ;-)
Kram Karin