söndag 4 september 2011

Min vanliga tur?

I Fredags fick jag svar på min "mag" prov som jag lämnat in veckan innan och jag hade ingen konstig bakterie i magen vilket gjorde att jag fick nog. Varför är min mage så fruktansvärt dålig jämt, speciellt dom senaste 2 månaderna har det ju varit extremt. Jag har knappt varit utanför dörren dom senaste veckorna eftersom jag mest får springa på toa på dagarna.

Åkte iallafall till vårdcentralen och fick träffa en jourläkare som, precis som alla andra, förstod hur jag hade det (??) och skrev ut en ny medicin åt mig som hon trodde kunde hjälpa. Jag tog en tablett på innan jag gick och la mig och vaknade med pupiller stora som 50åringar, sprängande huvudvärk, skakade i hela kroppen och mådde skit-illa.
Lördagsförmiddag fick jag alltså spendera på Vårdcentralen. Jag verkade ha fått extremt mycket biverkningar, FÖR snabbt så jag fick absolut inte äta någon fler!

Ganska less är jag, har jag varit länge men nu känns det som att ingenting verkligen hjälper. Imorgon ska jag börja skolan och jag förstår inte hur jag ska klara av att åka till skolan och vara i skolan hela dagarna när jag knappt tar mig till garaget utan att behöva springa in igen ?!

IBS säger dom, men vad vet dom egentligen ?!

Inga kommentarer: