söndag 11 september 2011

Söndag!

Underbara underbara människor!
Hoppas verkligen att dom kommer spela in fler program med detta personer eller att dom gör en ny teater som man kan åka och kika på!



Eftersom det inte blev något jobb i helgen har jag bara varit hemma och tagit de lungt.
Hängde med Annika i Fredags, funderade och diskuterade hela dagen igår och avslutade kvällen med mysmiddag och "Dyngkåt och hur helig som helst" med Mia Skäringer innan vi skallade kudden.

Magnus och Pappa åkte ju iväg imorrse med flyget mot söder för att spela sina golftävlingar Måndag och Tisdag och ska jag försöka pallra mig till duschen och kanske ta mig en sväng på pilen och möjligtvis Innebandy efter de!

Imorgon börjat allvaret!

1 kommentar:

Emma sa...

Den är ju så fin, hade varit perfekt. Vi har faktiskt haft den i tankarna.. Hemnet är ögongodis!

Förresten så är jag avis på dig, vill också se Elvis i glada hudik. Du hade tur som hade biljetter :-)

Hoppas allt är bra med dig Nina.
Kram