fredag 28 maj 2010

Dagen D !

Japp. Idag är det fredag. Inte vilken fredag som helst utan första dagen på Brännbollsyran 2010. Många har längtat och äntligen är dagen här ... MEN!

Från igårkväll vid 22 när jag kollade väder-sidorna sist innan jag gick isäng tills nu på morgonen kl 8 när jag klev upp har ... Aftonbladet, SMHI och Yr.no ändrat sina prognoser. Precis alla tre har ändrats till regn regn regn och åter regn, även imorgon :(

Men jag har inte bitter, jag har ett splitternytt regnställ, ett nytt parraflaxx från Coop och min vanliga solstol som jag tänker sitta på. HA !
Synd för alla som spelar dock !

Igår begav vi oss iallafall till Peter och Jennie för att pimpa Gaypolisernas högtalare,grilla hamburgare och korv samt bara umgås och grabbarna övade slagarmen och lyrnäven !!





Taaaada!

Inga kommentarer: