torsdag 20 maj 2010

Göteborg Fredag/Valborgsmässoafton!

Fredagen tillbringade vi på stan. Blev en hel del ÖL, Shopping och mat.
Eftersom vi kom hem rätt sent från stan tog det ett bra tag innan alla hade gjort sig i ordning och faktiskt var redo att åka på Valborgfirandet hemma hos Agatha och Claes.

Jag hade för första gången på flera flera år på mig högklacket, klagade redan över ont i fötterna innan vi ens hade lämnat hotellet.
Medans vi väntade på Spårvagnen så passade jag på att låna toaletten inne på en restaurang som vi varit och ätit på under dagen. På vägen ut har jag så brottom för att inte missa vagnen att jag springer rakt in i en glasdörr, skrattar högt medans jag letar efter den verkliga utgången och väl utanför vad ser jag då?! Jo resten av gänget har hamnat i trubbel med polisen. Alkoholförtäring på allmänplats gillades visst inte alls i götet ;)
Jag visade gladeligen mitt leg, tog min systempåse som polisen var himla intresserad av och hoppade på vagnen. Berätta även för resten av gänget om min mindre roliga insident som ingen fick bevittna ;)

Hemma hos Ägo och Claes var festen i full gång!





Valborgmässoafton 2010

Inga kommentarer: