torsdag 20 maj 2010

Göteborg Lördagen!

Eftersom det blev en relativt tidig (03) kväll för oss på Fredagsnatten så var vi uppe i god tid på Lördagen för att hinna med att göra stan innan dom stängde kl 16:00!
Hotellfrukost, Dusch sen iväg.
blev såklart en heldel shopping även denna dag som vi avslutade med att åka på Lisseberg!

Varför åker man ens på Lisseberg när i princip alla i sällskapet (inte jag och johan) INTE vill åka varken karuseller eller besöka spökhuset ???
JO! För att grabbar tycker tydligen det är jääävligt kul med alla dessa små spel man kan pyssla med.

Vi börjar självklart med att äta middag eftersom vi inte anlände förrän kl 18 och tivolit skulle stänga 22.
Herregud vilket spring. Magnus blir väldigt lätt åksjuk MEN Stocken kunde han ställa upp på.

jag tror aldrig jag har skrattat så sjukt mycket någonsin i mitt liv som under detta karusellåk.
Jag och Johan är väldigt snabba på att sätta oss långt bak, vilket gör att Magnus som dessutom är ett huvud längre än oss hamnar längst fram och svär och gapar ända fram till första backen över hur mycket han ångrar sig och har "kommit på" att om man sitter längst fram blir man ju blötast?! dööh ;)

Efter det fick jag även åka med BergochDalbana som jag tjatat om sen första dagen dom berättade för mig att Lisseberg öppnat!
Bangade gjorde jag på Balder, men ÄNDAST för att det fanns en skylt som visade ett stort rött fint hjärta med ett ÄNNU större SVART kryss över :(:(. Ångrar mig grymt mycket såhär i efterhand men men vad gör man inte för att ha livet i behåll !


Göteborgs-Gänget!



Roligaste på HELA resan var när vi lurade med Magnus på detta åk !!!



Jag och Frida tävlar på någon dansapparat !

Inga kommentarer: