måndag 31 maj 2010

Seg måndag!

Det är bara för er att vänja er vid att jag inte bloggar när det är helg. Jag har lixom ALLTID fullt upp och dessutom oftast fulla lägenheten med folk så man får knappt sitta vid sin egen dator !!!

Jag hade INGEN röst igår, absolut INGEN. Hur mycket jag än anträngde mig så gick det inge annat än att viska. Himla jobbigt ska ni veta. Den börjar sakta men säkert komma tillbaka så om det var Yran en helg till skulle jag nog palla med att skrika/hejja precis lika mycket till. Men nu är det ju inte så, utan Yran är över för i år :'(. Jättetråkigt. Det är TYP den roligaste helgen på året !!!

Blev ängarna Fredag och Lördag, kallt, lite duggregn och bara allmänt tråkväder men shiit så roligt vi har haft.
Fest hos Bränna på Fredagkväll/natt och hos Edlund på Lördag. Inget område för mig någon av dagarna, även om jag lyckades köpa en biljett på Lördagen för 100 kr så gav jag den till Magnus istället för jag hade tillräckligt roligt där jag var!


Riktiga Gayshorts!


Kaaaaaallt!
Ingen har väll dött av lite vatten !

Bäste Gaypoliserna!

2 kommentarer:

MiaB sa...

Svar : haha oja :D

emma sa...

haha herregud :) hade inte du heller någon röst igår? vissa går ju på penicillin nu och har luftrörsinflammation! men då vet man att partyt varitbra iaf :)