onsdag 26 maj 2010

Ledig dag, fast sjuk dag :(

Som jag alltid säger ... jag blir i princip aldrig sjuk. På sin höjd kan jag få lite feber eller ont i halsen men det brukar inte hålla i sig speciellt länge.
Därför blir jag lite nervös nu när det känns som att jag mår sämre idag än igår ???
Fan imorgon hade jag ju tänkt och jobba, men det känns inte som det just nu.
Vill ju gärna ner på stan imorgonkväll, kanske äta middag någonstans och bara umgås. Det är ju ändå RIX FM!
Fick ju även ett telefonsamtal av FB på jobbet att hon tar min fredag... tjoooho.
Ledig hela fredagen med andra ord istället för bara halva.
Kanske man ska pallra sig upp och åka ner och kika på mina älsklingar som spela i Årsmark kl 10 då !!!

Sitter just nu och ska försöka bränna en skiva till Fredag men jag tycker det är vääldigt svårt att hitta alla musik på Torrent. Plus att Torrent slutar ju alltid fungera så fort man behöver det!


1 kommentar:

Anja sa...

haha då blir det poäng till dig också!