onsdag 19 maj 2010

Göteborg!

Som dom flesta kanske redan vet så var vi ju i Göteborg för ett antal helger sedan.
Jag, Magnus, Johan, Frida och Markus var det som åkte ner på Torsdagmorgon.
När vi landade fick vi ett samtal från vårat resebolag där dom säger att våran hemresa är flyttat från 1715 till 0705 på Måndagmorgon.
Så resan började inte så himla bra, vi fick sitta i telefonkö och tjaffsa hit och dit innan vi äntligen hade bokat av våran hemresa, fått 2400kr för besväret+ vad biljetterna kostade OCH hittat två nya biljetter åt mig och Magnus innan vi äntligen kunde slappna av.

Torsdagkväll  så skulle jag ju vara med mina älsklingsbrudar, medans resten av gänget var och kikade på en lägenhet samt kollade på fotboll.

En förvirrad jag tog bussen hem till Josefin vid 18tiden där festen kunde börja, middag och en fördrink innan vi vandrade vidare till Lisseberg och Rondo (josefins exatraknäck), där den stora överaskningen ägde rum. VI (Jag, josefin, ägo, marina och anna) skulle nämligen kolla på Magnus Ugglas Revy! (min födelsedags-överasknings-present) samt ÄVEN att jag hade gratis dricka hela kvällen. ;)

Josefin fick göra en tidig kväll ;). Vissa skulle jobba och jag mötte upp min resekamrater och besökte en och annan krog innan vi ranglade hem vid 03 tiden.



bilder kommer...
... forts följer...




Inga kommentarer: