söndag 24 oktober 2010

Härlig helg och Solen skiner.... igen.

I Fredags när jag kom hem hade Magnus målat allting här hemma som skall målas, de vill säga, alla dörrkarmar, vi har nämligen lämnat in våra dörrar för att sprutas/spåras, så när dom kommer tillbaka till veckan kommer dom vara vita och inte gula vilket betyder att karmarna som varit gula behövde målas.
Blev bara Fredagsmys hela kvällen !
Hemmagjord kebabtallrik och lite mjölkfritt fikabröd till kvällsfika framför IDOL och en film.

Vi såg The Other Guys och det var inte alls bra. Lite smårolig såklart men inte mer än de.
Plus att varken The Rock eller Samuel L Jackson är med i filmen mer än typ 2 minuter = Besvikelse.


I Lördags försökte vi kliva upp någorlunda i tid.
Magnus målade lite till på ställen där det behövdes och jag dammtorkade och städade undan lite innan vi åkte på City-match kl 15.

Blev bara filmmys efter middagen.
Welcome to the jungle och RED
Två superbra actionkomedier som jag verkligen kan rekomendera !!!


Åkte förbi Ica Mariehem på vägen hem för att försöka hitta något gott att äta till middag.
Jag bestämde mig för att ge blanka fan i Mjölkprotein och åt både OST och Creamf på mitt Tacosbröd när vi kom hem . Godaste middagen jag ätit under dessa 4 veckor!

Nu har jag precis ätit en macka och skall gå och
göra mig i ordning för att åka på IKSU och kolla
på Magnus Innebandymatch.
Ikväll kl 18 är det jag som skall spela
(Korpen) Innebandy igen!



HAHAHA
Det är inte annat än att man saknar det...





1 kommentar:

sanna sa...

detta är en fantastisk bild nina!!