söndag 3 oktober 2010

Söndag!

Vart ett litet uppehåll här i bloggen, har haft så mycket annat för mig och inte riktigt haft tid att skriva.
Köksplanerna är fortfarande i gång och vi tänkte ringa karln i veckan och säga att vi bestämt oss men innan de måste vi verkligen ha bestämt vad vi skall ha för luckor, bänkskivor och handtag. Helt kakel också.
Har lånat hem lite olika och ska väll försöka göra ett försök ikväll efter jobbet och verkligen bestämma oss.

Vi har även beställt en ny Kyl/Frys som kommer imorgon också !!!

Träningen i veckan har gått superbra och jag har fortfarande träningsvärk i mina ben.
Kommer nog att missa BP på Måndag eftersom det är Innebandy-Derby här i Umeå och jag förmodligen ska ut och äta med min pappa innan. Men får ta igen det på någe sätt, är för övrigt så jävla sugen på att spela Innebandy igen! :/

Igår jobbade jag och smärtan i mina fötter och knän efter en av dom jobbigaste lördagarna någonsin på jobbet är helt omöjlig att beskriva. Det blev först Mjölkfria pannkakor till middag och sen soffläge resten av kvällen.

Vi såg en film som hette The Crazies som jag verkligen vill rekommendera om man är sugen på lite thriller/skräck. Den var sådär lagomt läskig och väldigt nagelbitande !!!
Vid 2330 vek jag in årorna och slocknade innan jag hade hunnit landa på kudden!

Nu tillbaka till arbetet , proman eller cykel. Får se vad jag känner när jag kliver ut genom dörren!

Trevlig Söndag!

Inga kommentarer: