onsdag 6 oktober 2010

Storm Storm Storm och åter Storm!

Jag gillar hösten ibland men inte när det skall storma i princip varenda vareviga dag.
Det är motvind på cykeln varje morgon till jobbet och innan klockan slagit 17 så har vinden vänt och det är motvind hela vägen hem också. Inte alls roligt...

Idag är jag iallafall ledig och ska på ett möte kl 15. Förhoppningsvis hinner jag gå på stan efteråt också, var år och dar sedan jag köpt mig någonting nytt. Ska försöka hålla i slantarna iof eftersom vi skall renovera köket men någonting litet borde jag väll få unna mig ;)

Än så länge så verkar vi vara rätt överrens om att det blir detta i köket.




Just ovanför spisen funderar vi på att sätta samma kakel fast i brunaktiga färger.
Vad tror ni om de?


och dessa handtag!

Inga kommentarer: