söndag 10 oktober 2010

Helgen är redan över...

Gillar inte att helgerna försvinner så fruktansvärt fort varje gång!

Önskar jag var ledig oftare än bara varannan helg . . .
Festen igår var skitkul, puben var mindre kul.
Magnus har precis åkt iväg på match och jag ska gå och göra mig i ordning samt packa väskan för jag och pappa har bestämt oss för att skippa övik och åka in till stan istället för att se Umeå City - Linköping kl 16.

Sen blir det bara att åka hem och söndagsmysa i soffan. Hoppas på en tidig kväll och att jag vaknar lite pigg imorgonbitti iallafall.

Det är ett rent helvete
varenda vareviga dag och jag tycker att
 jag har gjort det som jag kan och skulle göra,
det verkar inte ha hjälpt för fem öre så nu måste
jag verkligen därifrån för att det skulle bli någon ändring
det har jag ju märkt att det bara var skitsnack !

Jag är trasig men förtjänar det inte!















Inga kommentarer: