tisdag 19 oktober 2010

vardagslyx.

Kom hem till en städad lägenhet och en färdig matlåda som stod i kylen och väntade på mig.
Tack Älskling !

Har varit sugen på att åka till Tenton och köra Spinning och Aerobics hela kvällen, måste ju vara endast för att jag inte har någon bil, hade bilen stått i garaget som vanligt så hade jag mest troligast inte ens kommit ihåg att tenton existerar ! ;)

Har jobbat mina 6 dagars nu och är äntligen ledig imorgon.
Ska först åka och byta däck kl 14 , sen måste jag åka och köpa målarfärg samt köpa handtag till kökslyckorna. .

Skulle även ha varit förbi på stan en sväng.
Halloweenoutfit sökes och ett par byxor från ONLY som jag har sett på nätet. 
(går ej att lägga upp bilder just nu av någon anledning så jag visar er dom senare)




 

Även gjort Vinter på Altanen, nu är hösten här på riktigt!
:(


Inga kommentarer: