torsdag 21 oktober 2010

Zappar snart sönder fjärrkontrollen ;)

Har sett Criminal Minds ikväll, samtidigt som jag var tvungen att hålla koll på Lyxfällan med kanske sveriges mest korkade kvinna, och Hellenius Hörna.
Nu slipper jag Zappa för en stund och tittar endast och bara på Schulamans nya program Veckans Kanin.

Kl 23 förflyttar jag  mig till sängen för ännu ett avsnitt av CSI, samtidigt som jag måste hålla lite koll på ParadiseHotel också ;).

Har även sett på reklamen att Svenska Hollywoodfruar ska börja igen och veeeem om inte MARIA MONTIZAMI är tillbaka !!!

Har dessutom, pga av Frida på jobbet börjat läsa massa kändisbloggar å jag äääär egentligen inte intresserad, men nu är jag så insatt så det går lixom inte att sluta.

Två breakups bara inatt.... Paow och Hugo, samt Bella och Nils....Herregud, Jag MÅSTE sluta snarast. Blogg/Kändis världen är en såå sjuk värld och jag tackad gudarna att jag inte är en del av den.


Inga kommentarer: