måndag 27 september 2010

Dags för träning efter uppehållet!

Varför är det alltid så att när man väl skall sätta igång med träningen efter sommaruppehållet(om man har haft något) så hinner man bara börja för att sedan bli sjuk bara inom några dagar???

Jag har iallafall inte tränat på 2 veckor pga av min förkylning men tänkte göra det ikväll.
Bodypump+Step hade jag tänkt mig beroende på hur hungrig jag kommer vara innan pumpen är slut.
Vill ju dessutom hem och se Innebandyn+Idol...

Första dagen som mjölkfri gick hur bra som helst ända tills jag insåg att jag satt och åt en matlåda med köttfärssås som var gjord i Fredags (alltså med vanlig matgrädde) . Annars har jag hållit mig och det har funkat bra. Kan väll inte påstå att yoghurten jag åt imorrse var den godaste jag ätit men det finns ju fler att testa!


Mot tenton...

Om jag någonsin får bort min mage kommer jag vara evigt tacksam !!!



Inga kommentarer: