fredag 3 september 2010

T G I F!

Såå skönt med Fredag även om jag jobbar helgen iof.
Har inte jobbat en helg på jag vet inte huuuur länge. Förut gillade jag att jobba helgerna , mkt folk, tiden gick fort, mer betalt. Men nu när man fått mersmak på ledigheten så inser man ju hur jääffla tråkigt det är att vara uppbokad varje helg.
Men men ingenting jag missar i helgen, utan jag laddar för inflyttningsfest hos Emma och Jocke nästa helg istället!

Ska pallra mig mot badrummet nu och göra mig ordning för jobbet, frukosten är intagen och jag tror närmare bestämt att jag skall gå till jobbet idag så får Magnus hämta upp mig när jag slutar och då åker vi genast till Gammlia för att kika Dalen-Thoren!

Kanske en öl eller två på Allstar tillsammans med mat och Fotbolls-EM? hmm.

ååh. jag skulle ju visa er mina nya skor men kameran dog precis när jag tagit kort så det får bli senare!



Inga kommentarer: