lördag 25 september 2010

Regnig Lördag!

Igår kväll var jag hemma själv hela kvällen, satt mest framför datorn samtidigt som jag glodde lite på TV.
Jävulst tråkigt men ändå rätt skönt...
Vart väckt vid 03 av min kära sambo som kom hem efter Giftemålsfirande med sitt arbete, han hade nämligen inte tagit med sig nyckeln. Efter de kunde jag fan inte somna . Vaknade idag, mer död än levande och hoppades på att klockan inte var mycket men den visade 1030 så det var bara att hoppa upp.

Vi ska nämligen åka runt och kika på lite kök idag innan Magnus måste åka på match i Vännäs som börjar 1630.

Ikväll är vi bjudna på två ställen men ingen av oss har någon lust att festa så vi får se vad vi hittar på. Kanske åker förbi och hälsar iallafall.

Ska försöka bli klar snabbt med allt jag ska göra, så kanske jag ska åka och till på IKSU Ung seriepremiär idag också!

Trevlig Lördag allihop!


Inga kommentarer: