onsdag 8 september 2010

Trött tröttare tröttast !!!

Shit vad trött jag är idag trots att jag fått en härligt sovmorgon.
Träningsvärken är 10 gånger värre så vi får allt se hur det blir med träning ikväll eller inte !

Sortera massa papper, försöka fixa skrivaren, titta upp lite utbildningar samt försöka bli klar med ett CV som jag hade tänkt lämna in idag om jag hinner... hmm.

Väntar också på att min sjukgymnast ska ringa så jag får en tid men det verkar ju inte hända så jag måste väll som vanligt åka dit och fixa de själv.
Vill få mitt träningsschema nu så jag kan komma igång på riktigt och förhoppningsvis slippa ha ont 24/7.

Spinning är det som står på schemat ikväll så egentligen skulle jag ha varit och köpt mig ett par spinningsskor eftersom jag aldrig gjorde det innan sommaren...

Justja, å sen frisören, dagen stora händelse! Åhh vad jag egentligen skulle vilja göra någon stor förändring men vet ju innerst inne att jag aldrig brukar bli nöjd när jag klipper av håret för mkt??? Hmm. Får se vilket humör jag är på när jag väl sätter mig i stolen.

Solen skiner och jag är ledig, ska ej klaga! Trevlig Onsdag allesammans!

Inga kommentarer: