söndag 26 september 2010

Strålande Sol !

Åhh vad glad jag är att min sambo inte alls var på humör för fest igår vilket gjorde att vi skippade födelsedagsfirande och bara myste i soffan framför diverse filmer hela kvällen istället.
Kom isäng rätt sent så är ändå himla trött idag men det gör ingenting för solen skiner och jag vet att jag piggnar till strax.

Hade tänkt åka och se CITY Damer + Herrar idag.
Skulle även ha försökt få ordning i kläkammaren litegrann, fram med höst/vinter kläderna och bort med sommaroutfitsen!

Efter matchen igår så åkte jag på Strömpilen/Ica Maxi. Kikade lite på HM eftersom jag hade rabattcheck men hittade ingenting och handlade sedan litegranna på Ica. Köpte i princip en av varje sag i den "Mjölfria" disken, så det ska bli himla spännande att se hur detta ska sluta, tycker det inte fanns någonting ;) ??

Inga kommentarer: