tisdag 7 september 2010

Äntligen hemma!

Åh vad härligt det var att slippa laga mat.
Cyklade direkt till mamma där maten stod på bordet.
Gott gott.
Åkte hem innan åtta för att hinna gå in till Vicevärden en sväng och köpa en extra nyckel till garaget så Magnus får en egen sådan också ;)
Sen har jag sett på IDOL och nu är det Mentalist.
Måste nog fixa mig något käk efter de för jag är himlarns hungrig men eftersom jag är ledig imorgon så har jag ingen brådska att gå isäng ikväll och det känns så skönt!

Ska försöka kolla upp lite med vuxenutbildningar imorgon samt fixa lite annat pappersjobb innan jag pallrar mig ner på stan för att få håret fixat.

PÅ kvällen blir det 45 minuters Spinning om jag hinner...

TACK för alla kommentarer!
 Jag tycker det var himla dåligt .
Av 45 st var det endast 6 Kommentarer ???



Inga kommentarer: