torsdag 2 september 2010

Efterjobbtrötthet.

Åhh. Jag har alltid så mkt tankar och planer på vad jag behöver göra när jag väl står på jobbet...
- det borde jag göra när jag kommer hem
- de där kan jag ju göra när magnus lix åker iväg någon timma
- åh justja, jag skulle ju kolla upp de där på internet
- fan, nu har jag ju glömt de där igen... osv osv osv.

(... förmodligen för att det är så otroligt tråkigt att vara på jobbet ;) )

varje dag är det i princip så.
Igår hade jag ju som sagt min lediga dag men vad han jag med? Kanske 2 av 20 saker.

När jag väl får åka hem från jobbet och kommer in genom ytterdörren har jag för det första glömt hälften av sakerna jag stod och tänkte på under dagen samt att det kommer en sådan där... "efterjobbettrötthet" över mig som gör att jag bara vill lägga mig i soffan och inte kliva upp en endast gång till.

btw.
jag hade en sak som jag skulle blogga om men vad tror ni hände??
JO! jag har ju såklart glömt bort vad det var så nu vart det bara massa surr istället!
tack å hej!





suck!

Inga kommentarer: