måndag 20 september 2010

Måndag!

Tillbaka på jobbet efter nästan en veckas ledighet (pga av förkylning) .
Mycket och göra så dagen gick himla fort vilket var tur för jag är fortfarande inte alls kry i kroppen och kände mest för att bara få lägga mig ner och sova en stund.
Därför vilar jag även från träningen ikväll också, vilket känns SKIT för jag vill inte behöva ha uppehåll i träningen när jag väl har börjat.

Åkte på coop för att handla lite efter jobbet och nu ska jag göra i ordning mig lite mat innan jag bänkar mig i soffan resten av kvällen. TRor Magnus skulle komma hem kl åtta istället för elva ikväll också eftersom han började tidigare, så jag kommer hinna få mysa med honom en stund också. Inte alls fel på en måndag som denna!

... NewYork-Fruar???
TAR DET ALDRIG SLUT???

Middag vare ja... Ciao!


1 kommentar:

gotteochvi sa...

sv; ja, de är ju svinskönt med pyjamas framför tvn! dock alldeles för varmt att sova i =)